A tak někdy to pomůže...postěžovat si...

Všichni si stěžují. Všude a na všechno. Fakt hrůza hrůz - vzít si třeba do obchodu roušku nebo odejít v 10 večer z hospody. Člověk by čekal, že si po jarních zážitcích bude někdo vážit otevřených obchodů a hospod...a houbelec.

Jako jo, já si taky stěžuju. Na to, že si ostatní stěžují a obecně na cokoli v tom zvláštním bezčasí, co teď zažívám. A víte co? Já můžu! Jsem přece těhotná. Na to, že je už bejby čelem natočeno ke startovní čáře a přibírá ještě rychleji než já (a to je co říct!), jsem tuhle magickou výmluvu zas tolikrát nepoužila (přijde mi to blbý a nefér ke všem,  co těhotní už/ještě nejsou nebo nevlastní dělohu), ale aspoň tady na bločku si to jednou dovolit můžu, ne?

V některých případech to prostě ani nestojí za tu námahu - to máte fůru práce navíc: naštvat se, zrudnout, vypustit několik peprných nadávek, říct to všem, které potkáte, napsat nějakej vzteklej mail, napsat útočnej monolog na FB a pod ním reagovat na všechny podobně vzteklý komenty... Stojí to za to? Nestojí! Tak jsem prostě byla celý pondělí doma a čekala na zvonek kurýra, kterej v pátek psal, že v pondělí. Tak mi v úterý volal, že je za minutu u nás, když jsem zrovna byla na skok v obchodě a doma asi za 15 min. Tak jsem si ve středu pro tu obří (ale lehoučkou, klídek) krabici šla s ikea taškou (jsem ji chtěla rozbalit hned přeď kšeftem a odnést to domů v tašce, nakonec jsem ale nesla tu směšnou škatuli v ruce, protože jsem si to rozbalování chtěla užít). Žádná katastrofa! A to není ironie. Je mi to prostě jedno, stane se. Při přebírání balíku v zásilkovně tam navíc došel kurýr a na můj balík říká "jéé, to jsem sem včera vezl." To je mi zas situace :D, co na to říct? Tak řikám "no a já si to zas dneska vezmu." Rozhovor století, vím. A pak mě kurýr s chlápkem z parcelshopu pochválili! "To jste taky výjimka, že si pro to dojdete a neskladujete to tu věčnost nebo to nemusíme zas odvážet."

Co z toho plyne za závěr? Buď, že jsem něco jako superžena, která si místo nadávek včas vyzvedává balíky. Nebo, že jsem maniak, kterej by si balík, kterej dovezou v úterý, vyzvedl nejradši už v pondělí, jen aby to bylo splněno. A nebo prostě jen že nevztekat se, je často snadnější než to vztekání :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návrat z prázdnin

bylo - nebylo

IQ tykve