Štve mě a vytáčí...

Sestra mi nedávno řekla, že neví, kdy jsem byla naposled naštvaná nebo tak nějak. No, nevím - doma na mateřské a v lock downu není moc na co se naštvat. Na dítě? To moc nejde, nemůže za svoje vrtochy. Na kočku? Sice mi zničila dětský koberec a v noci občas (furt!) prudí, ale taky za to nemůže (doufám). Na chlapa? Že nechává poházený polštáře na sedačce, nestrká automaticky nádobí do myčky a je čím dál větší introvert? Za co by pak na mě musel být naštvanej on?

Naštvaná jsem asi dlouho nebyla, ale štve a vytáčí mě tak triliarda věcí.

  • Covid, debilní nemoc a z toho plynoucí debilní doba (DEBILNÍ!!!!)
  • Všichni popírači, dezinformátoři, antirouškaři (Počkejte, až vám někdo umře!)
  • Všechny těhotný holky kolem, co jim celý těhotenství bylo skvěle, zářily, cvičily, těšily se na porod a vůbec byly celých 9 měsíců strašně v pohodě, šťastný a cool (Pro mě nebyl porod zdaleka tak strašnej jako všechny ty nevolnosti a to jsem se ho dost bála. Místo záření na mě zářila jen obrazovka počítače, když jsem  nejdřív distančně učila a pak sjížděla jak divá na netu vše o těhotenství, o kojení, o kolikách, o věcech pro miminka, o péči, plenách, poporodních problémech atd.,protože jsem si přišla strašně blbá a neznalá, takže mi na nějaký cvičení už nezbyl čas.)
  • Všechny ty přemoudřelý jenjámámpravdu maminky, laktační poradkyně a duly v jednom na netu (protože v reálu se s žádnou nebavím).
  • Všechny ty ufňukaný naivky, co se nakonec diví, že porod bolí, kojení někdy taky bolí a často nejde hned, dítě brečí, nespí a není vždy easy ho zvednout, oblíct nebo cokoli jinýho (kdybyste místo cvičení a záření v těhotenství, byly víc poplašený, co bude, až tu bude jako já, tak se tolik nedivíte :D)
  • Všechny ty instamámy, který mají komplet celou výbavičku od hogo-fogo značek (jedno maličký body za 3 kila? jako fakt?) s největší pravděpodobností zadarmo (ok, asi závist)


No a taky štvu sama sebe. Tím, že na ten blbej internet koukám (nazdárek, kdepak to právě jsem?). Hawk!

Komentáře

  1. Hezky napsané :D Já jsem před týdny napsala článek, za co jsem ráda, protože mi naopak mamka vyčetla, že mám furt se vším problém... ale napsat článek o tom, co mě štve, může být taky fajn způsob, jak si někdy ulevit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, nechtela jsem rozhodne znit negativne :D ale nekdy je fajn si takto odplivnout, vsechny ty stiznosti vypsat a zbavit se tak tech nastvanejch myslenek :D

      Vymazat

Okomentovat

Díky za Tvůj komentář - aspoň mám důkaz, že to někdo čte.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návrat z prázdnin

bylo - nebylo

IQ tykve