pyšná!


Zase o tom, že jsem máma. Není o čem jiným psát - tak pardón.


Od té doby, co jsem máma (ta toho o tom mateřství nažvaní a přitom před chvilkou porodila a vůbec neví, co ji čeká a o čem to všechno je), jsem celkem pyšná.

V prvé řadě na to svoje miminenko - jak je krásné, jak krásně přibírá, jak má hebkou pleť, jaké má buclatá stehýnka, jak hezky kaká, jak krásné výská,... asi to nebudu dál rozvíjet nebo to bude na dlouho :D

Mimo to jsem ale fakt pyšná na sebe. Na svoje tělo. Ani bůhví jak dlouhej plank nebo skákání angličáků nebylo nic, proti tomu co dokázalo teď. Dokázalo vytvořit miminko a 9 měsíců ho nosit. Dokázalo ho porodit. A teď už ho 4 měsíce pořád krmí. To všechno každý tělo nezvládne. Jsem na sebe pyšná!

Rozhodně tím ale nechci říct, že těla, který miminko nedokážou vytvořit, donosit, přirozeně porodit nebo kojit, jsou něco míň. To vůbec proboha! Jen jsem na sebe prostě hrdá, že já (takovej ňouma) jsem to všechno dokázala!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

bylo - nebylo

IQ tykve

Návrat z prázdnin