projekt

Co si budem - někdy jsem jako máma pěkně vyšťavená. Když už mě ale bolí ruce z nošení, zvedání a vození, jsem rozlámaná z nočního kojení a ranního vstávání, představím si ty hromady mailů v distanční výuce na jaře a hned mě ty ruce bolí míň :D On žádnej úspěch není zadarmo žejo. Minimálně dva úspěšné "projekty" mám za sebou - studium na VŠ a práci ve školství. Nebojím se říct, že jsem oboje zvládla, ale nebylo to hned a zadarmo. Takže si z mateřství dělám taky takovej "projekt", kterej je občas strašně fajn a někdy pekelně náročnej :)

Hlavně je to ale projekt na strašně dlouho. Vlastně do konce mýho života, protože i když už bude Holčička velká holka, dokud tu budu, budu mít možnost jí něco předat. Uff.

Je to ale projekt, kde se člověk dočká odměny a není to jen jeden blbej diplom jako na VŠ nebo občasný odměny jako v práci. Taková odměna ale přichází denně hned několikrát - když se usměje, přitulí, krásně usne...




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

bylo - nebylo

IQ tykve

Návrat z prázdnin