IQ tykve

Došla jsem k závěru, že bych potřebovala být o něco chytřejší nebo naopak o něco hloupější. Aktuální úroveň mé inteligence a paměti mi totiž komplikuje život :D

Třeba dneska - byla jsem na kontrole v poradně (poprvé v porodnici) a nějak mě to intelektuálně neuspokojilo nebo jak to říct. Jako jo, co by mě na tom mělo uspokojovat, že? Ale žádná komplikovaná otázka, kolonka ve formuláři, nad kterou bych musela přemýšlet (ok, telefon a rodný číslo partnera si nepamatuju, ale jedno jsem vyčetla z mobilu, druhý z papíru). Ještě teda jméno pro chlapečka jsme moc nepromysleli, ale na něčem jsme se nakonec dohodli a asistentka se tvářila, že to prostě nehoří (haha, stejně klučičí jméno Holčičce dát nemůžem).

Doktor mi neřekl novýho vůbec nic - hlavičkou dolů, zádíčka vpravo, dole se nic neděje. Doma jsem rozluštila aspoň ty 3 zkratky (13 znaků včetně čárek a dvojtečky), co mi napsal do průkazky (jo, to zas jo, moje gyndařka tam toho psala mnohem víc, ale totálně nečitelně :D). Musela jsem teda použít Google, protože na tohle jsem už zas málo vzdělaná. A výsledek? Zjistila jsem to, co jsem už věděla :D Cervix score 2 (takže se dole neděje vůbec nic), kardiotokografie fyziologická (takže vše v normálu), poloha podélná hlavičku, postavení druhé (takže hlavička dolů, zádíčka vpravo, nic novýho). Jo, ještě mi tam připsali váhu (kterou jsem tipla já - stejně jako minule nebo tak o kilo víc) a tlak (kterej jsem měla vyšší než minule, ale za to mohlo asi to, že jsem se vykašlala na výtah a vyběhla to nahoru - dolů po schodech). 

Přece jen mě ty nijaký informace ve formě čísel a hodnot uspokojují víc. Kdo by to byl do mě řekl, že mám takové analytické prozření. Přitom já a matika...ehm... třeba za to může Holčička a bude matematický génius (chudák malá...).

Jestli já nejsem fakt trochu na hlavu. Většinu budoucích maminek uklidňují, že vše není vždy podle tabulek a že to tak je v pořádku. Tohle mě (zatím!) netrápí, chyba měření, medián hodnot - odchylka od tabulky mě prostě nijak (zatím!) nestresuje. Já jen těch tabulek chci víc, ať mám co zkoumat! Takže vivat WikiSkripta, kde můžu zkoumat CTG křivky :D


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

bylo - nebylo

Návrat z prázdnin