stále těhotná

Tramtadadááá, jsem doma už víc jak týden. Co jsem stihla? Přebrat a roztřídit 6 krabic dětských oblečků (jen co to budu mít i kam uložit, tak to všecičko vyperu a vyžehlím), umýt okno v kuchyni, naskenovat 4 učebnice angličtiny, dolepit fotky do alba, vyplnit první strany mimi - deníčku, 2 holčičí randíčka, zajít na hřbitov, 1 pracovní schůzku a následných x hovorů k tématu, které mě vlastně jen deptají, dočíst knížku, přečíst miliardu blbostí na netu, podívat se na celý týden Prostřena (omlouvá mě jen to, že tento týden vařili šéfkuchaři) a díl Výměny manželek (neomlouvá mě nic, prostě to tam začalo po skončení jiného programu a já na to u skenování koukala dál...).

Vzrůšo, že?

                      


Začínám chápat, proč se na mateřskou nastupuje 6 - 8 týdnů před porodem. To, že už žena potřebuje víc odpočívat a tak, je jen takové maskování reality. Ruku na srdce - vy jste v těhotenství trpěly únavou jen poslední 2 měsíce? Dál se vždy mluví i o tom chystání výbavičky - jasně, jasně, ale nakupování přes net tak náročné není a to praní, žehlení a gruntování se zas úplně neslučuje s tím odpočíváním, ne?

                        


Hlavní důvod je, ženu tak trochu znudit. (Dneska jsem si z nudy nalakovala po 100 letech nehty. Nudná, sotva se valící, ale nehtíky jak z reklamy!) Jde o navození pocitu pasivity, nepotřebnosti a osamělosti. Až se miminko narodí, bude pak novopečená matka štěstím bez sebe, že je najednou aktivní 24 hod denně, neustále ji někdo potřebuje a nikdy už nebude sama!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návrat z prázdnin

bylo - nebylo

IQ tykve