pandemie včera, dnes i zítra

Letošní jaro a podzim budou mít asi něco společného - pandemii koronaviru. Já to ale vnímám úplně jinak, obráceně.


Jaro: Koronaviru se moc nebojím, nebýt těhotná, po zánětu žil a nemít ty záchodové příhody, jdu dělat dobrovolníka, darovat krev nebo něco. Čas se strašně vleče - to jsem teprve v 10tt? Celý dny sedím u pc a věnuju se distanční výuce - pěknej vopruz! 

Podzim: Přiznávám, že se koronaviru celkem bojím - nechci se nakazit, nechci teplotu, kašel, komplikace před porodem, štve mě, že to lidi podceňují, smířila jsem se s tím, že v porodnici budu prostě bez návštěv... Čas strašně letí - to mám už za 9 týdnů termín? Celý dny se válím vlastně doma od ničeho k ničemu - pěknej vopruz!

No, nic - roušky nasadit a počkáme, jak to dopadne....



Slovo "pandemie" mně nicméně nepřestane připadat vtipný....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návrat z prázdnin

bylo - nebylo

IQ tykve