Holka s pupkem

Sestra se před pár týdny strašně smála mému tvrzení, že lidi zatím trochu svým břichem matu - "buď je těhotná nebo má špek a nemá soudnost". Co si budeme nalhávat, ono platilo oboje současně - vešlo se tam mimčo i špek a soudnost jsem neměla nikdy.

Když ale teď vidím svoje fotky z dob dávno minulých (a tím myslím časy před těhotenstvím, ale třeba i dobu do 25tt) žasnu, jak jsem byla neskutečně štíhlá! Proč mi to nikdo neřekl dřív? 32 let štíhlosti a já o tom vůbec nevěděla! 

                                                               

16 tt vs. 30 tt

Zajímavý je, že ten kulatej pupek ani tolik nevnímám. Teda když přestanu vzpomínat na všechno to oblečení, co neobleču, nebudu počítat, to že mi pořád břicho různě skáče a mění tvar a přestanu se podivovat nad tím, že se mi prsa dotýkají břicha (pro mě zatím asi nejdivnější fyzická změna...). Prostě už moc nevím, jaký to bylo ho nemít (tedy mít ploché břicho). 
Neodpustím si malou poznámečku, aby se nepletly dojmy a pojmy: pupek moc nevnímám, těhotenství a všechny další divnověci, který k němu krom pupku patří, vnímám až moc!




Aplikace v mobilu mi pravidelně hlásí velikost miminka a originálně ji přirovnává k různému ovoci, zvířátkům, ale i cukrovinkám. Momentálně mám v sobě krabici bonbónů. Doufám, že aspoň nějakou dobrou - kde je každý bonbón s jinou náplní a  na povrchu není vysrážený tuk! Úplně ty hrany a rohy cítím - pěkně pod žebry a ještě dole skoro u kyčlí. Ještě aby se tam zašprajcovala! V následujících týdnech se ale kouzlem změní v cukrovou vatu a ta už snad tak hranatá a tlačící nebude ;)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návrat z prázdnin

bylo - nebylo

IQ tykve