Všechno se mění, všechno se mění...

Vlastně jediný, co sem za poslední roky píšu jsou lamentace, jak blogy, co jsem dřív četla už nefungujou. A sama moc nefunguju. Njn, zbytečný přemýšlet, co bylo...všechno se totiž mění.
I u mě a stačí se podívat nějaký rok, dva zpět...

červen 2018
Koupili jsme byt, takže ho upravujeme před nastěhováním, mezitím jedu se třídou na vodu, domlouváme se na tábor, šlápnu na včelu a nateče mi noha, jedu s Evou na narozeninový výlet do Litomyšle a sestrou na Morava park fest. Hlavní téma je ale prostě byt.

škrábu zeď, je to láska

červen 2019
Odmaturovala mi má první třída, takže ještě mluvím v kině a taky jdu na maturiťák. Taky jedeme na školní výlet - kde přímo do nás napere bles - lahůdka! Pak už se nic moc neděje, i když je to zároveň období prvních letních party - třeba jedeme na šílenou akci do Lomničky nebo se sestrou a Luckou do Brna na festival 100 MUNI. Obecně se to jaro ale nese v duchu té maturitní třídy.

pane Masaryku


červen 2020
Po 2,5 měsících jsme se vrátili do práce, ale nic zajímavýho se tam neděje. Pro mě je toto období spíš o oznamování dalším lidem, že budeme mít miminko. Střídá se u mě totální nadšení, nevolnost, únava, pohoda, vyrovnanost a hysterie, že ještě nemáme nic koupené. Teď prostě žiju jen miminkem.

jinak z výbavičky ještě nemám NIC


Prostě všechno se mění. V minulosti je zbytečný se hrabat, ale nějak je sranda takdle nakouknout zpět :)







Komentáře

  1. Gratuluju k miminku a neboj, potřebuješ hlavně sedačku, ve které ho odvezeš domů z porodnice, a pleny, zbytek se dá pořešit velice operativně za pochodu :) Zdraví "zasloužilá matka" a stará známá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, díky :) A tak to jsou jen takový chvilkový záchvěvy - hlavně máme fůru času (celý letní prázdniny a podzim), tak to počká na dobu, kdy už nebudu chodit do práce. Navíc dneska objednáš přes net vše a za pár dnů to máš doma...

      Jinak Tě moc zdravím! Milý, že jetu někdo, kdo pamatuje starý dobrý blogový časy :)

      Vymazat

Okomentovat

Díky za Tvůj komentář - aspoň mám důkaz, že to někdo čte.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návrat z prázdnin

bylo - nebylo

IQ tykve