bylo - nebylo

Moje oblíbené téma - ohlédnutí zpět!

Dnes je to 11 let (aspoň myslím), co jsem si založila tenhle blog a začala projekt 365. Schválně jsem si projela na exteráku fotky z té doby a je to dobrej bizár.

A pozor! První fotka mýho blogu a projektu 365! Foceno prehistorickým vysunovacím Samsungem (aspoň myslím) - vidíte ty pixely? :D


V mnoha ohledech se můj život za těch 11 let absolutně šíleně změnil, ale ve výsledku jsem furt stejná - ty fotky jsou samý kafe a kočky :D Mám stejnýho chlapa, stejnou práci (ok, teď mám trochu pracovní pauzu), stejnej účes, stejný telefonní číslo, stejnej počet vrtanejch zubů,...

Jen mám tak nějak o jednu holčičku víc, o babičku a dědečka míň, opustil nás milovaný Edgárek, ale přibyl Bedříšek a Kočárka, přestěhovala jsem se (vlastně 2x), vyrostly mi (skoro) dva zuby, odmaturovala první třída,...

Jooo, povíme si za 11 let...



Komentáře

  1. To je super. Ja mám blog 8 rokov a teraz pracujem na mojom projekte. Som zvedavá čo bude o 11 rokov :)


    HOW TO WEAR BIZNISS TROUSERS

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za Tvůj komentář - aspoň mám důkaz, že to někdo čte.

Populární příspěvky z tohoto blogu

IQ tykve

Návrat z prázdnin