Tramtadadá! Jsem zpět!

Právě jsem vytáhla z pračky a pověsila prádlo. Všechno bílé - trička, košile, kalhotky. A to stejné jsem udělala s bločkem - tak trochu jsem ho vyprala (a použila i trochu bělidla). Žádné zásadní změny neplánuju, blogové novinky nečekejte (jen to chtělo nový pěkný sešit bez oslích rohů).

Momentálně jsem se vrátila k jednomu ze svých obludných koníčků. Po letech zase koukám na South Park. Myslím, že to znáte všichni - vulgární animák, co dávali tak pozdě v noci, že se na něj vlastně nikdo (i když jsme se o to jako pubertální mláděž snažili) nedíval. Po několika dílech mi ty vulgarismy vždy jaksi začaly vadit, teď je mi to tak nějak jedno (otupělost z mého pracovního prostředí se začíná projevovat). Když od té vulgární části člověk odhlédne, jsou to vlastně krásné příběhy o přátelství, rodině a běžných problémech (skoro).

Hlavní kouzlo South Parku je ale v tom, že opakovaný vtip je vtipem. A stokrát opakovaný vtip je stokrát vtipem.

"Zabili Kennyho!"
"Vy parchanti!"


Taky máte rádi South Park, áááno?

Žádné komentáře :

Okomentovat